Symbole w DipTrace 2005pl

Czyli dyskusje na temat programów takich jak OrCad, Protel, CircuitMaker, Autotrax, Kicad itp.
ODPOWIEDZ
kaliska5
Użytkownik
Kontakt:

Symbole w DipTrace 2005pl

Post autor: kaliska5 » 04 maja 2008, 17:50

jestem początkującym elektronikiem i zabawe z projektowaniem zaczołem od diptrace bo jest po polsku i właśnie w tym programie szukam szukam symbolu i nie moge znalezc,czy ógłby mi ktoś pomóc????

ZbeeGin

Post autor: ZbeeGin » 04 maja 2008, 17:53

Znowu wróżenie z fusów! Jakiego symbolu?

kaliska5
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: kaliska5 » 04 maja 2008, 18:34

sorki chodzi o przekażnik

Awatar użytkownika
Krystian1989
-
Kontakt:

Post autor: Krystian1989 » 06 maja 2008, 17:08

Gdy nie ma jakiegoś elementu w bazie programu , można go sobie stworzyć przy pomocy programów , które są dostępne razem z programem. W ten sposób można zrobić dodatkowe biblioteki , które będą zawierały zarówno symbol elementu na schemacie i odpowiedni rozstaw nóżek (raster) na płytce.

Awatar użytkownika
KrzysiekK
Użytkownik

Post autor: KrzysiekK » 07 maja 2008, 9:25