Problem ze ściemniaczem dotykowym

Tutaj mozesz poruszać tematy ogólne powiązane z elektroniką, np. dyskusje na temat podzespołów, układów, zasad ich działania. Czyli można pisać o wszystkim czego nie da się przyporządkować do innych działów.
ODPOWIEDZ
Lolo
-

Problem ze ściemniaczem dotykowym

Post autor: Lolo » 24 lut 2008, 17:00

Witam wszystkich

Mam pewien problem z zamontowaniem ściemniacza dotykowego. Wraz z zakupem który poczyniłem przez internet nie dostałem instrukcji montażu i jestem w kropce. Szukałem kilka godzin na różnych stronach o tym, łącznie z tą, ale nic nie znalazłem, a nie znam się za bardzo na elektryce. Normalny włącznik to bym jeszcze podłączył ale ten jest trochu inny pewnie w związku z funkcjami które pełni, a przynajmniej powinien po poprawnym zainstalowaniu ;)

Jeśli ktoś mógłby mi podesłać jakiś schemat podłączenia wraz z jakimiś instrukcjami czy wytycznymi to byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
joon
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: joon » 24 lut 2008, 17:32

A w czym dokładnie masz problem? Ściemniacz podłącza się tak samo jak zwykły wyłącznik

Awatar użytkownika
gwozdex
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: gwozdex » 24 lut 2008, 19:51

Może podaj link do miejsca z którego zamawiałeś ten wyłącznik...

Lolo
-

Post autor: Lolo » 24 lut 2008, 21:29

Nie wiem czy powinienem, to w pewnym sensie reklama, no ale: http://allegro.pl/item305916600_sciemni ... szlif.html

Tam kupiłem. Po podłączeniu działał jak normalny wyłącznik, nie działał jako ściemniacz i nie reagował na dotyk, na pewno coś źle zrobiłem.

Awatar użytkownika
KrzysiekK
Użytkownik

Post autor: KrzysiekK » 24 lut 2008, 22:17