Projektowanie PCB

Miejsce dobre do dyskusji nad własnymi projektami - pochwal się wszystkim co samodzielnie stworzyłeś.
ODPOWIEDZ
patlas
-

Projektowanie PCB

Post autor: patlas » 31 sty 2008, 22:40

Mam pytanie jestem dość zaawansowanym programistom procesorów AVR z rdzeniem RISC ale niestety nie potrafię wysować płytek PCB. Znam programy pomocne typu Potel itp. Potrafię stosować metodę naświetlania UV ale nie potrafie projektowac tychże płytek.
Czy bylby ktoś na tyle łaskawy i wytłumaczy mi wszystko sposobem łopatologicznym :?:
Pozdrawiam Patlas :cool:

Awatar użytkownika
gwozdex
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: gwozdex » 31 sty 2008, 23:43

Sugeruję zaopatrzyć się w kurs z EdW 2002/2003 i popatrzeć
tutaj
Ja sam się uczyłem właśnie z tego kursu i uważam, że jest lepszy niż niejedna ksiązka poświęcona Protelowi.

patlas
-

Post autor: patlas » 01 lut 2008, 9:37

potrafie obsługiawać się nawet bardzo dobrze protelem ale po prostu nie wiem od czego zacząć rysując połączenia na PCB w protelu. PO prostu chodzi mi o to że nie wiem od czegoa zacząć rysowanie połaczeń czy od układu źrudła zasilanie czy innych proszę o odpowiedź na prv nr gg 11391614

Awatar użytkownika
KrzysiekK
Użytkownik

Post autor: KrzysiekK » 01 lut 2008, 13:54