Witam...
Chciałem zapytać czy ktoś wie jak można się posługiwać klawiaturą z laptopa tylko nie podłączonej do komputera?? Tzn zasada działania bo chciałbym ją wykorzystać jeśli to możliwe. Jestem raczej początkujący.
Z góry dziękuję i pozdrawiam...
Kawiatura-jak to działa?
Kawiatura-jak to działa?
Ostatnio zmieniony 16 mar 2007, 14:41 przez PiotrekEl, łącznie zmieniany 1 raz.
przyznaję że nie znam odpowiedzi ale to wygląda jakby w tej klawiaturze "nic nie było" tylko sama folia pod przyciskami. Obsługa wtedy wyglądała by tak że wciśnięcie któregoś z przycisków łączyło by właściwą kombinację dwóch pinów (najpewniej z tych 19).
Jeśli nie znajdzie się żadna specyfikacja czy schemat najłatwiej chyba zobaczyć delikatnie co jest w środku. Jeszcze raz powiem że to tylko moja intuicja
Jeśli nie znajdzie się żadna specyfikacja czy schemat najłatwiej chyba zobaczyć delikatnie co jest w środku. Jeszcze raz powiem że to tylko moja intuicja
W środku pewnie jest to samo co w zwykłej klawiaturze. Ale jak ona działa? Tak myślałem że każdy klawisz ma jakąś kombinację pinów ale nie mam pojęcia jakie to kombinacje i na jakiej to jest zasadzie? Tego chciałbym się właśnie dowiedzieć. Jaki klawisz spowoduje jaką kombinację???
Jak chciałbym np do wyświetlacza LCD wysłać znak "E" to które piny musiałbym podłączyć itd?
jak do LCD podłączyć to już bym wiedział tylko chodzi mi o tą nieszczęsną klawiaturę. Bo szukałem na google i nie tylko i nigdzie nic takiego nie ma.
Nawet sam chciałem dojść do tego co powoduje naciśnięcie jakiego klawisza ale jak na razie nic z tego nie wyszło. W każdym razie próbuje dalej. Może coś z tego wyjdzie.
Jak chciałbym np do wyświetlacza LCD wysłać znak "E" to które piny musiałbym podłączyć itd?
jak do LCD podłączyć to już bym wiedział tylko chodzi mi o tą nieszczęsną klawiaturę. Bo szukałem na google i nie tylko i nigdzie nic takiego nie ma.