miernik obrotow - need help

Tutaj mozesz poruszać tematy ogólne powiązane z elektroniką, np. dyskusje na temat podzespołów, układów, zasad ich działania. Czyli można pisać o wszystkim czego nie da się przyporządkować do innych działów.
ODPOWIEDZ
walrus
-

miernik obrotow - need help

Post autor: walrus » 14 gru 2004, 18:16

witam

potrzebuje pomocy przy projekcie prostego miernika obrotow. Zakres 0-9999obr/min, prezentacja wyniku cyfrowa. Mam taki układ ktory potrafi zliczac obroty wiec wydaje mi się, ze potrzebny jest tam tylko uklad ktory bedzie przeliczal to na obroty/min. Ktos chetny do pomocy:)?? mile widziane jakies konkretne sugestie, linki , literatura...nie znam się na tym za bardzo wiec sam sobie rady niestety nie dam

tutaj jest ten schemat wykonany w schematicu
http://walrus.fm.interia.pl/a.zip

pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc

Awatar użytkownika
gaweł
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: gaweł » 15 gru 2004, 4:01

Kolego walrus, mam taką uwagę do twego zadania, abyś pokazał ten schemat w formacie przykładowo bitmapty (bo podejrzewam, że jest to rysunek). Ja NIGDY (z podkreśleniem) nie otwieram ŻADNYCH plików EXE, ZIP (i całego mnóstwa innych typów) pochodzących ze żródeł nieautoryzowanych (i jak do tej pory dobrze na tym wychodzę).

Gość

Post autor: Gość » 15 gru 2004, 9:19

ok rozumiem...

http://walrus.fm.interia.pl/

tutaj na stronce umiescilem w formacie JPG, 3 pliki - calosc i 2 zblizenia bo troceh duzy jest...

czarutek
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: czarutek » 15 gru 2004, 10:08

Ile 'impulsatorów' będzie na obwodzie? Bo jeśli jeden, to wskazanie 1 obr/min będzie odświeżane co 1 minutę. Dla obrotów bliskich 0 'impulsatorów' musi być z 60, wtedy wskazanie odświeżymy co 1 sekundę...

Awatar użytkownika
gaweł
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: gaweł » 16 gru 2004, 0:36