Program assembler 8051, opis + schemat

Tu piszemy wiadomość, jeżeli zadanie domowe sprawia kłopot
i szybko potrzebujemy pomocy w rozwiązaniu.
ODPOWIEDZ
Jerzyk
-

Program assembler 8051, opis + schemat

Post autor: Jerzyk » 28 sty 2014, 23:27

Witam,

szukam pomocy z programem w assemblerze, który mamy opisać i wykonać schemat blokowy. Czy byłby ktoś w stanie coś takiego zrobić? Nie wiem czemu dostałem takie zadanie bez przygotowania do programowania niskopoziomowego, nie jestem też studentem programowania ani nawet informatyki. Sam kod już mamy, teraz ta druga część, z którą nie dajemy rady. Do programu trzeba dopisać po prostu komentarze co się dzieje w kodzie oraz narysować schemat blokowy.

Dzięki za jakąś pomoc
Pozdrawiam
Załączniki
kod.rar
(738 Bajtów) Pobrany 248 razy

Awatar użytkownika
kayron
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: kayron » 29 sty 2014, 16:36

Do programu trzeba dopisać po prostu komentarze co się dzieje w kodzie
A kto jak nie wy ma wiedzieć co się dzieje w tym programie. Komentarze się dodaje w trakcie pisania programu, a nie potem, jak już nie wiadomo co gdzie jest. Wątpię że tu wam ktoś pomoże, bo to wróżenie z fusów, co mieliście na uwadze pisząc kod.
Tzn. można dopisać taki sztywny opis instrukcji, ale to nie jest to co ma być.
Podobnie z schematem blokowym algorytmu, tylko wy go znacie.

Spytaj się też w moim imieniu swojego profesora, po co ci to potrzebne w życiu ? jak nie jesteś Informatykiem, ani programistom, a 8051 to eksponat muzealny, równie dobrze mógł wam kazać napisać program na C64, tam tez się skrobało w ASM.

Jerzyk
-

Post autor: Jerzyk » 29 sty 2014, 21:43