Kupię sprawny oscyloskop

Ogłoszenia dotyczące kupna lub nieodpłatnego przyjęcia.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
siekierzyński
Użytkownik

Kupię sprawny oscyloskop

Post autor: siekierzyński » 02 lut 2014, 21:20

Witam,

Przeszperałem w internecie masę stron z oscyloskopami, jednak pomyślałem, że może ktoś z Was ma na zbyciu sprawny oscyloskop.

Najlepiej gdyby miał (jednak to nie jest jakoś bardzo ważne):
- 2 kanały (większość ma :P )
- był analogowy (nie cyfrowy z matrycą LCD, bo nie lubię, jak ktoś się spóźnia ;P )
- minimalna częstotliwość pomiarowa to 1MHz, ale pewnie będzie miał dużo więcej.
- musi być sprawny - po prostu nie mam doświadczenia w oscyloskopach jeśli chodzi o serwisowanie.

Jednak najważniejsze jest dla mnie to, aby miał rejestrację sygnału.
Głównie mi jest potrzebny do sprawdzenia przebiegu sygnału z klawiatury PS/2, ale też przyda mi się do pomiaru co najwyżej napięcia z sieci i innych sygnałów analogowych.

Miałem pracownię elektroniczną w technikum, więc z obsługą nie będzie problemu.
Chciałbym mieć możliwość jakiegoś sprawdzenia czy jest sprawny, więc najlepiej jakby to był ktoś z okolic Warszawy.

Czekam na propozycje i pozdrawiam.

PS. Jeśli coś przesadziłem, to proszę o wyrozumiałość ;-)

elbober
Użytkownik

Post autor: elbober » 03 lut 2014, 1:21

Z rejestracją przebiegu, to musi zawierać moduł cyfrowy. Jeśli koniecznie analogowy, to z tego (analogowo- cyfrowy) jest Philips, Tektronics i parę innych renomowanych. Ale to nie są za 200-300zł (bardziej 500-800zł i to te starsze typy).

Awatar użytkownika
siekierzyński
Użytkownik

Post autor: siekierzyński » 03 lut 2014, 6:36

Mie musi być koniecznie analogowy. Najważniejsze zeby mial tą rejestrację przebiegu, zebym mogl obejrzeć sygnal transmisji danych np. UART, PS/2, itd, ale też żebym mógł pomierzyć, obejrzeć sygnal analogowy. .

Awatar użytkownika
rezasurmar
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: rezasurmar » 04 lut 2014, 15:23