Posiadam kartę LAN C3CCSH572BT na złącze PCMCIA, nieistniejącej już firmy 3COM.
Bliźniaczy model to 3CXSH572BT, posiada inne złącze wyjściowe ale powinien być zgodny sprzętowo.
Po wielu bojach udało mi uruchomić tą kartę pod win98 i poprawnie podłączyć gniazdko LANu do jej wyjścia.
Teraz szukam sterownika dla DOSu dającego wirtualny port szeregowy, zazwyczaj nazywa się to 'packet driver'.
Rzeczony sterownik jest wymagany do pracy przez m.in. przeglądarkę internetowej Arachne, albo żeby odtwarzacz mpxplay mógł robić za serwer ftp i przyjmować nowe pliki na dysk.
Może wiecie jaki sterownik będzie pasować do tej karty, albo pod jaką inną nazwą szukać tego packet driver?
[szukam][DOS] packet driver do C3CCSH572BT
Nie znam się na sterownikach dla DOSu, ale wiem że to o czym piszę istnieje i działa.
Do karty 3C509B (ISA) mam program '3C509PD.COM', przy jego uruchomieniu należy podać IO/IRQ karty oraz port (zazwyczaj 0x60) i ten program jakoś pośredniczy pomiędzy sprzętem a innymi programami, coś jak sterownik. Wszystkie programy wyższego rzędu odwołują się do niego a on do sprzętu.
Niestety, do laptopa nie wsadzę karty ISA, a bez odpowiednich sterowników nic nie zrobię.
btw, mowa o czystym DOSie w dowolnej postaci. Win 95/8 jest oparty na dosie, ale sam mechanizm sterowników i obsługi sprzętu jest znacząco inny niż pod DOSem łupanym.
Do karty 3C509B (ISA) mam program '3C509PD.COM', przy jego uruchomieniu należy podać IO/IRQ karty oraz port (zazwyczaj 0x60) i ten program jakoś pośredniczy pomiędzy sprzętem a innymi programami, coś jak sterownik. Wszystkie programy wyższego rzędu odwołują się do niego a on do sprzętu.
Niestety, do laptopa nie wsadzę karty ISA, a bez odpowiednich sterowników nic nie zrobię.
btw, mowa o czystym DOSie w dowolnej postaci. Win 95/8 jest oparty na dosie, ale sam mechanizm sterowników i obsługi sprzętu jest znacząco inny niż pod DOSem łupanym.
Spróbuj z tej paczki:Ertew pisze:Po nazwie żaden ze sterowników nie pasuje.