Wi-Fi ->AVR->Bascom
Wi-Fi ->AVR->Bascom
Witam. Mam pytanie: czy Ktoś już robił takie coś: kupić moduł jakiś Wi-Fi i podłączyć go do mikroprocesora AVR, Atmega jakaś i sterować za pomocą radia np. jakiegoś robota, albo przesyłanie danych jak dźwięk i kamera? Nie jestem zaawansowanym programistą, ale co nieco umię napisać, uczę się pewnie jak każdy i chcę jakieę informacje na ten temat, może Ktoś ma jakieś projekty, albo jakieś pomysły jak to zrobić, oraz czy się to opłaca, czy lepiej na jakiś falach innych radiowych przesyłać obraz z kamery, albo sterować robotem itp.
Pozdrawiam Bartek
Pozdrawiam Bartek
Takie ktore nie beda drogie i latwe w uzyciu
, ale narazie to dyskusja i jak ktos ma to moze podac jakies schematy ,lekturke ,a w miare mozliwosci to przerodzi sie to w jakies urzadzenie
.
np mozna uzyc Karty Typu , albo takich kart + jakas antena .
A podstawa narazie bedzie uzycie tej stronki .
Pozdrawiam Bartek
np mozna uzyc Karty Typu , albo takich kart + jakas antena .
A podstawa narazie bedzie uzycie tej stronki .
Pozdrawiam Bartek
Ostatnio zmieniony 28 lip 2007, 13:29 przez Thor, łącznie zmieniany 3 razy.
A, czy ktos powiedzial ze to ma kosztowac do 100zl ;P . Wiem ze to nie bedzie tanie , ani proste , ale nikt takiego czegos nie powiedzial
. Wi-Fi jako przesylanie danych z kamery itp nie bedzie proste , dlatego chce dowiedziec sie jak najwiecej o taj sieci , czy jest mozliwosc przesylu rowniez sprawnie i daleko powiedzmy 200m - 1km albo i wiecej zalezy potem jak kto chce , nie wiem czy to dobry dzial , ale chce sie doweidziec i jak napisac program oraz schematy itp , na uP AVR i w jezyku Bascom bo tylko to umiem jako tako
.
Pozdrawiam Bartek
Pozdrawiam Bartek
Ostatnio zmieniony 28 lip 2007, 13:28 przez Thor, łącznie zmieniany 1 raz.