Którą wybrać

To forum jest dla wszystkich pasjonatów wiecznie młodych mikrokontrolerów '51. Wymiana doświadczeń i pomoc dla początkujących w pisaniu programów zarówno w C, Asemblerze jak i BASCOM. Zapraszam znawców tematu, aby pomogli wszystkim początkującym!
ODPOWIEDZ
ziuto
-

Którą wybrać

Post autor: ziuto » 09 paź 2005, 8:45

Witam wszystkich mam do was pytanie a mianowicie kieruje pytanie to do osób siedzących w temacie.
Jestem uczniem technikum i dopiero zaczynam zabawe z programowaniem mikrokontrolerów w szkole uczymy sie programowac mikrokontrolery z rodziny 8051 jak narazie w jezyku c dleatego mam proźbe chciałbym kupić książke z kturej mugłbym sie nauiczyć podstaw programowania owych mikrokontrolerów i teraz decyzja którą wybrać czy książke która uczy pisania programów w c ale na kompa a nie na uC czy kupić ksiazke w stylu "Mikrokontrolery 8051 w praktyce","Podstawy programowania mikrokontrolera 8051"."Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C w praktyce"."Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C, pierwsze kroki" co doradzacie dla mnie czyli osoby która nigdy przedtem nie miała doczynienia z programowaniem

Passage
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: Passage » 09 paź 2005, 13:00

Witam