Altium Designer 6

Czyli dyskusje na temat programów takich jak OrCad, Protel, CircuitMaker, Autotrax, Kicad itp.
ODPOWIEDZ
wokiee
-
Kontakt:

Altium Designer 6

Post autor: wokiee » 28 lut 2006, 16:08

Witam!
mam okazje pracowac na tym programie lecz jestem kompletnie zielony :/ zapoznalem sie z kursem M Smyczka dotyczaca protela 99SE lecz niestety design tych programow jest kolosalnie zmieniony :( znalazłem na stronie http://www.softpasm.toya.net.pl/ kurs do Protela DXP (tzn do zakupu za 25zł :!: lecz to co zobaczylem w spisie tresci te 50 stron to troche tak mało....) Zgłaszam sie do was z prośbą o jakiekolwiek kursy ksiazki itp dotyczace Protela DXP 2004 i Altium Designer 6

pozdrawiam

Wojtek
Moderator
Kontakt:

Post autor: Wojtek » 28 lut 2006, 17:11

Wszysko znajdziesz na stronie Altium i w helpie programu tyle, że po angielsku. Właśnie będę instalował wersję trialową Altium Designer 6 - muszę to opanować :)

wokiee
-
Kontakt:

Post autor: wokiee » 28 lut 2006, 18:49

własnie po Angielsku :/ znam angielski ale nie technicznie, niestety. :( Program w porownaniu do Protela DXP ma wprowadzone kilka zmian interfejs został poprawiony :)
jeszcze co zaobserwowalem to to ze biblioteki czesci szybciej sie wgrywaja a przy okazji komp bardziej mi sie przycina bo program ma wieksze zapotrzebowanie na ram :(. PCB Design 3D tez odrobine lepiej wyglada

Wojtek
Moderator
Kontakt:

Post autor: Wojtek » 02 mar 2006, 20:07

Dla mnie cenną sprawą jest to że w Altium Designer 6 można łatwo importować biblioteki i schematy z CM2000 czy w Protel DXP 2004 też jest taka możliwość? Trzeba przyznać że możliwości tego środowiska są duże aż szkoda że mam tylko 30 dni na poznanie tego programu.

Syfon
-

Post autor: Syfon » 03 mar 2006, 13:54

Wojtek pisze:Wszysko znajdziesz na stronie Altium i w helpie programu tyle, że po angielsku. Właśnie będę instalował wersję trialową Altium Designer 6 - muszę to opanować :)

Witam