Zepsuty programator w kuchni elektrycznej SIEMENS
-
WWyszkowski
- -
Witam,
w mojej kuchni elektrycznej SIEMENS popsuł się programator czasowy, który obecnie zamiast normalnie pracować i np. wskazywać czas, tudzież dawać możliwość wyłączania kuchni w określonym momencie, obecnie tylko "tyka", bądź zanika wyświetlacz.
Czy nie wystarczy wymienić któregoś z elementów z programatora (jakiś stycznik, czy coś), żeby znowy zaczął działać. Czasem to urządzenie "zaskoczy" i przez jakiś czas podziała, ale nie na długo. Nie jestem elektronikiem, nie znam się za bardzo na tych sprawach. Może ktoś miałby pomysł, ew. TĘ część, którą należy wymienić, bądź inne pomysły.
Z góry dzięki,
pozdrawiam,
Wojtek
w mojej kuchni elektrycznej SIEMENS popsuł się programator czasowy, który obecnie zamiast normalnie pracować i np. wskazywać czas, tudzież dawać możliwość wyłączania kuchni w określonym momencie, obecnie tylko "tyka", bądź zanika wyświetlacz.
Czy nie wystarczy wymienić któregoś z elementów z programatora (jakiś stycznik, czy coś), żeby znowy zaczął działać. Czasem to urządzenie "zaskoczy" i przez jakiś czas podziała, ale nie na długo. Nie jestem elektronikiem, nie znam się za bardzo na tych sprawach. Może ktoś miałby pomysł, ew. TĘ część, którą należy wymienić, bądź inne pomysły.
Z góry dzięki,
pozdrawiam,
Wojtek
-
WWyszkowski
- -
Dziwne, jak jestem zalogowany widzę 4 załączone zdjęcia urządzenia wraz z symbolami, jak się wyloguję - nie ma ich...?
Już podaję kod wadliwej części:
EBS2-UMmB 91895 .D
E.G.O. BSG
79257-001
(które jest kodem... ? -:) ciężko się zorientować)
Są tam wedlug mnie potencjalnie 2 elementy, które trzeba by wymienić:
- EBERLE 0410 63 011 000 Coil (więc pewnie jakaś cewka), są napisane napięcia i natężenia DC 24V 16A, AC 250V, 400V 10A, 250V 19A.
- EAO F1772-447-2004 (0.47uFX2 (K) MKT AC 275V SH40/100/56, IEC 384-14/2 AC250V, 9950)