Wzmacniacz do MP3
-
- Użytkownik
Wzmacniacz do MP3
Mam pytanie jaki wykorzystać układ serii TDA... by uzyskać moc na wyjściu 5 ,10 lub 15 Wat
(najlepiej 5) i jak najlepszą jakość dzwięku ogromnie zależy mi na jakości żeby nie było szumów itp. I żeby można regulowac głośność i basy.
(najlepiej 5) i jak najlepszą jakość dzwięku ogromnie zależy mi na jakości żeby nie było szumów itp. I żeby można regulowac głośność i basy.
-
- Użytkownik
Mam aku 12 V 1,2 Ah
Wzmacniacz ma być ściślej użyty przy komórce sony ericcson W205
Chciałbym uzyskać jakość taką jak przy słuchawkach - dla mnie jest ona w pełni zadowalająca
[spoiler] Sory ale jesli chodzi o audio to ja jestem laik kompletny więc jeśli coś żle to poprawiajcie. [/spoiler]
Aha jeszcze jedno gdy słucham na słuchawkach piosenek to czasem jekieś słowo słychać w jednej, a w drugiej nie.
jak zrobić żeby było śłychać wszystkie słowa? Dwa wzmaki czy co
Wzmacniacz ma być ściślej użyty przy komórce sony ericcson W205
Chciałbym uzyskać jakość taką jak przy słuchawkach - dla mnie jest ona w pełni zadowalająca
[spoiler] Sory ale jesli chodzi o audio to ja jestem laik kompletny więc jeśli coś żle to poprawiajcie. [/spoiler]
Aha jeszcze jedno gdy słucham na słuchawkach piosenek to czasem jekieś słowo słychać w jednej, a w drugiej nie.
jak zrobić żeby było śłychać wszystkie słowa? Dwa wzmaki czy co
Witam
Proponował bym TDA2007 lub podobny →nota
Proponował bym TDA2007 lub podobny →nota
świadczy to że utwór/ścieżka jest nagrana w stereo, jedynym wyjściem to chyba zsumowanie obu kanałów, to wtedy wystarczy układ wzmacniacz w wersji mono.pawcios123 pisze:Aha jeszcze jedno gdy słucham na słuchawkach piosenek to czasem jekieś słowo słychać w jednej, a w drugiej nie.
-
- Użytkownik