Jak stabilizować częstotliwość generatorów ???

Jesli jesteś początkującym elektronikiem, to tu z pewnością znajdziesz pomoc. Miejsce dobre do dyskusji nad podstawami elektroniki w zakresie teorii i praktyki.
ODPOWIEDZ
marines89
-

Jak stabilizować częstotliwość generatorów ???

Post autor: marines89 » 17 lut 2007, 21:48

Witam :!: Jeśli umieściłem post nie tu gdzie trzeba to przepraszam!!! Jestem nowy i zielony, dopiero uczę się elektroniki i jeszcze wszystkiego nie wiem i mam nadzieję że ktoś tutaj mi pomoże! Szukałem na necie i na forum , ale niestety nie znalazłem jak stabilizować częstotliwość generatora , a muszę napisać o tym zadanie!!!Jeśli ktoś może mi pomóc , to baaaardzo proszę !!!!!!!!! :!: Z góry dziękuję!

Awatar użytkownika
Swadzyniak
-

Re: Jak stabilizować częstotliwość generatorów ???

Post autor: Swadzyniak » 17 lut 2007, 23:02

[quote="marines89"]Witam :!: Jeśli umieściłem post nie tu gdzie trzeba to przepraszam!!! Jestem nowy i zielony, dopiero uczę się elektroniki i jeszcze wszystkiego nie wiem i mam nadzieję że ktoś tutaj mi pomoże! Szukałem na necie i na forum , ale niestety nie znalazłem jak stabilizować częstotliwość generatora , a muszę napisać o tym zadanie!!!Jeśli ktoś może mi pomóc , to baaaardzo proszę !!!!!!!!! :!: Z góry dziękuję![/quote]

Serdecznie witam marines 89 -