Czy AVT sklep upada ??

Czyli miejsce, w którym można poruszać tematy nie dające przyporządkować się do pozostałych działów ale uwaga tutaj również obowiązują przyjęte zasady na forum
Awatar użytkownika
lutownik
Użytkownik
Posty: 520
Rejestracja: 01 paź 2006, 12:37
Lokalizacja: z planety Zi Emia
Kontakt:

Post autor: lutownik » 06 kwie 2010, 20:46

Ja to dochodzę do wniosku że gdyby nie te płytki do ciekawych urządzeń w avt to z taką obsługą ten sklep by się długo nie utrzymał :cry: A szkoda bo mają naprawdę ciekawą ofertę.

Awatar użytkownika
kayron
Użytkownik
Posty: 2090
Rejestracja: 21 wrz 2008, 12:53
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: kayron » 07 kwie 2010, 6:21

Czy ja wiem, ile tak naprawdę ciekawych KITów jest w ofercie 5-10%, bo reszta to albo nic nadzwyczajnego, albo tak drogie (i niekompletne) rozwiązania że idzie sie do sklepu i kupuje fabryczny odpowiednik za podobne pieniądze.
Ja bym bardziej powiedział że wybór podzespołów i możliwość kupowania po 1szt, jest bardziej siłą AVT niż oferta KItów.

Awatar użytkownika
Koleszek
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: 11 lut 2007, 22:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Koleszek » 07 kwie 2010, 10:52

Ciekawe, czy ktoś ze sklepu AVT śledzi ten wątek i wyciągnie jakieś wnioski. Raczej wątpię.

Awatar użytkownika
matrix
Użytkownik
Posty: 1796
Rejestracja: 15 mar 2006, 5:21
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matrix » 07 kwie 2010, 12:19

kayron pisze:Ja bym bardziej powiedział że wybór podzespołów i możliwość kupowania po 1szt, jest bardziej siłą AVT niż oferta KItów.
po sztuce to można kupować już w większości sklepów w necie, także to również nie jest ich kartą przetargową.

zachętą było by raczej obniżenie cen, które wcale nie są takie zachęcające. (ale to moje subiektywne zdanie na ten temat)

Awatar użytkownika
kayron
Użytkownik
Posty: 2090
Rejestracja: 21 wrz 2008, 12:53
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: kayron » 07 kwie 2010, 14:52

Koleszek zobaczymy, jak w następnym numerze EDW coś będzie w poczcie to znaczy że ktoś to obserwuje. Ogólnie im większe zainteresowanie tematem ze strony forowiczów, tym większe szanse że coś drgnie na dobre.
Pożyjemy zobaczymy. :grin:

Awatar użytkownika
mr_x
Użytkownik
Posty: 385
Rejestracja: 12 gru 2010, 19:05
Lokalizacja: /bin/bash
Kontakt:

Post autor: mr_x » 24 gru 2010, 15:27

Ja kilka dni temu składałem zamówienie. Kilka pozycji nie było, ale na moją prośbę otrzymałem listę brakujących pozycji. Ponieważ nie miałem czasu czekać (Święta), zamieniłem jedną rzecz na inną, a pozostałe brakujące rzeczy "odmówiłem". Paczka po wysłaniu przez kuriera przyszła następnego dnia.

[ Dodano: 2010-12-24, 15:29 ]
A co do cen... Nie wiem, czy mają wysokie ceny na tle konkurencji, ale na pewną mają nawet do 50% niższe ceny, niż w sklepie w moim mieście, tak więc na ceny nie narzekam.

MacBi
Użytkownik
Posty: 113
Rejestracja: 02 mar 2007, 21:41
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: MacBi » 25 gru 2010, 9:25

Ja myślę, że nie upada, ale obsługa jest do kitu. Będac kiedyś w sklepie odniosłem wrażenie, że obsługa myśli, iż robi łaskę obsługując klienta.

Awatar użytkownika
worner
-
Posty: 20
Rejestracja: 16 sie 2005, 11:53
Lokalizacja: Chełmno/Piaseczno

Post autor: worner » 25 gru 2010, 11:04

MacBi pisze:Ja myślę, że nie upada, ale obsługa jest do kitu. Będac kiedyś w sklepie odniosłem wrażenie, że obsługa myśli, iż robi łaskę obsługując klienta.
W starej siedzibie na ul. Burleska w sklepie pracował taki starszy Pan. Był bardzo miły i sympatyczny. Bardzo często wtedy robiłem tam zakupy. Nie wiem, kto teraz sprzedaje w nowym sklepie. Jeszcze tam nie byłem, bo wyprowadzili się na koniec świata. Ale jeśli nadal pracuje ten starszy Pan, to nie chce mi się wierzyć, że jest niemiły.

Awatar użytkownika
kayron
Użytkownik
Posty: 2090
Rejestracja: 21 wrz 2008, 12:53
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: kayron » 26 gru 2010, 10:38

Dla mnie winny jest jeden wielki burdel w magazynie, jaki mają . Każda szanująca się firma handlująca elektroniką, ma na swojej stronie możliwość sprawdzenia stanu magazynowego danego elementu, lub złożenia zapytania o jego dostępność. AVT NIE.
Kiedyś pamiętam, jeszcze za dobrych czasów, wysyłali powiadomienie że nie maja tego, a tego. Dzisiaj nawet tego im się nie chce. No bo po co to komu ?
W czwartek złorzyłem zamówienie, ciekawe czy do wtorku popołudniu przyślą dane ?

zaba
Użytkownik
Posty: 384
Rejestracja: 27 gru 2009, 19:15
Lokalizacja: Zakliczyn nad dunajcem

Post autor: zaba » 27 gru 2010, 23:28

Powiem, że ja też wole TME, ale niestety wiele rzeczy w TME też mnie zawiodło np. czas oczekiwania na niektóre rzeczy, chcąc kupić rezystory dużej mocy musiałbym czekać prawie 6 miesięcy. A przydałyby się na wczoraj

Spanner
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: 18 lip 2010, 18:29
Lokalizacja: Bielsko biała

Post autor: Spanner » 28 gru 2010, 10:47

Jak słyszę TME to mnie żal dupe ściska..zamówiłem elementy za 160 zł co prawda po 2 dniach dostałem ale bez 11 pozycji, po 3 tygodniach dosłali j6 pozycji a na reszte jeszcze czekam. A co do avt to zamawiałem ostatnio książke za talon+dopłata i szybko się uwineli.

slawek55
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: 16 sie 2005, 11:47
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: slawek55 » 28 gru 2010, 11:31

Nie wiem jak jest teraz z TME, ale jak maja podzielić zamówienie na części, bo nie maja akurat w magazynie to u nich to widać.
Na początku nie zwróciłem na to uwagi i przy składaniu zamówienia nie popatrzyłem że stan magazynowy wynosi zero i włozyłem do koszyka. Oczywiście przyszło co było w magazynie, lecz reszte dosłali. Policzyli jednak tez za transport więc dobrze jest sprawdzać zamówienie bo mozna sie na ciąć.

Awatar użytkownika
kayron
Użytkownik
Posty: 2090
Rejestracja: 21 wrz 2008, 12:53
Lokalizacja: Poland
Kontakt:

Post autor: kayron » 28 gru 2010, 14:20

A bo na TME trzeba sobie najpierw poczytać jak funkcjonują, aby potem nie biadolić. A po drugie maję opcje sprawdź stan magazynowy. Ja w zeszłym tygodniu złożyłem zamówienie w AVT płatne przelewem, i powinni przysłać wykaz czy maja towar czy nie, do dziś ECHO. jak sam się nie pofatyguję do nich napisać to pewnie dupy nie ruszą, aby przysłać emali. To jest obsługa klienta? W jednym sklepie internetowym jak raz zamawiałem to tego samego dnia o godz 19 wieczorem był telefon od miłej pani że czegoś nie mają, i czy bardzo mi na tym zależy, oraz na kiedy będzie.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 19:20 przez kayron, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tymon_x
-
Posty: 64
Rejestracja: 14 wrz 2010, 16:48
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: tymon_x » 28 gru 2010, 16:38

Moja cierpliwość skończyła się przy "próbie" zamówienia grotów do stacji lutowniczej (badziewie jak badziewie, ale służy dobrze) z AVT. Mieli niby w Swojej "ofercie" groty ścięte, cienki i super cienkie, cena nawet nawet. Dwukrotna próba zamówienia czegoś, dwukrotna porażka. Brak kontaktu, żadnego mejla, nic, ciszo i głucho tam u nich.

Do TME nie mam żadnych zastrzeżeń, wystarczy sprawdzić stany magazynowe, i 100% paczuszki przyjedzie następnego dnia.

Awatar użytkownika
Kulpina
Użytkownik
Posty: 2037
Rejestracja: 28 lip 2005, 16:57
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Kulpina » 28 gru 2010, 17:30

W TME czasem jest na przykład 5 rodzajów atmeg, z naszego punktu widzenia niewiele się to różni między sobą, więc zamawia się te które aktualnie są na magazynie. Zwykle sobie tam radziłem z zamówieniem. To co trzeba to zawsze jest, wybór spory, są egzotyczne części, tylko koniec końców w lispolu wychodzi taniej.

ODPOWIEDZ