Jaki pierwszy smartfon do 600zł?

Czyli miejsce, w którym można poruszać tematy nie dające przyporządkować się do pozostałych działów ale uwaga tutaj również obowiązują przyjęte zasady na forum
Awatar użytkownika
Luminofor
Użytkownik

Jaki pierwszy smartfon do 600zł?

Post autor: Luminofor » 20 lip 2012, 20:31

Witam.
Mam do dyspozycji ok. 600 zł do wydania.
Chcę kupić nowy (w sensie nieużywany a nie wydany w tym kwartale Very Happy) smartfon. Jestem w tym temacie kompletnym laikiem, mój telefon ma już prawie 4 lata i jakoś przespałem erę smartfonów.
Dlatego proszę o radę co wybrać.

Moje wymagania:
1) dobry aparat foto (Auto-Focus), co najmniej 3 Mpix
2) wyświetlacz dotykowy co najmniej 3 cale, im większy tym lepszy
3) 4G, HSDPA/HSUPA lub HSPA/HSPA+, generalnie chodzi o szybką transmisję pakietową z Internetu
4) dobrej jakości odtwarzacz muzyczny i słuchawki
5) długi czas trzymania na baterii
6) system - Android? Nie znam się, ale chyba Android najlepszy

Zdaję sobie sprawę, że wymieniłem niekiedy sprzeczne wymagania, ale pewnie uda się znaleźć złoty środek.
Górna granica to ok. 600zł, jak już mówiłem używane modele mnie nie interesują.

Doradźcie coś, z góry dziękuję.

Spanner
Użytkownik

Post autor: Spanner » 20 lip 2012, 21:35

Twoje wymagania są bardzo wygórowane. Ja właśnie piszę z tabletu, za 650zł który niedawno kupiłem. Zastanów sie czy na prawdę potrzebujesz smartfonu, ja też miałem taki dylemat, ale nie żałuję wyboru. Ja mam telefon SE Hazel, ma on dość dobry aparat(5mpx) robi dosyć dobre zdjęca. Zdecyduj się lepiej na tablet bo do teu ceny NIC nie spełni twych wymagań. Ale jeśli sie uprzesz to pomyśl nad x peria ray, czy tańszemodele serii galaxy, takie jak np Gio.
pozdrawiam

rezasurmar
Użytkownik
Kontakt:

Post autor: rezasurmar » 23 lip 2012, 7:17

Takie rzeczy tylko w erze, za tą kasę nie kupisz niczego co by spełniało chociaż 50% twoich wymagań ;).