Co z kontami mail na elportalu?

Jeżeli masz propozycje dotyczące forum lub portalu - pisz śmiało. Jest to również dobre miejsce do wyrażenia swoich opinii i zgłoszenia błędów.
Awatar użytkownika
edwacc
Użytkownik
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 2008, 10:19
Lokalizacja: świętokrzyskie knieje

Co z kontami mail na elportalu?

Post autor: edwacc » 14 paź 2008, 10:28

Co dalej z kontami mail *@elportal.pl w związku z przeprowadzką na inny serwer? Gdzie współpracownicy EdW mają się teraz logować?
Może ktoś zna odpowiedź, bo Redakcja nie odpowiada na mail w tej sprawie.

alaris
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 21 lut 2006, 14:56
Lokalizacja: Gorzow/Poznan

Post autor: alaris » 14 paź 2008, 10:38

Tam gdzie logowali sie do tej pory... Nazwa uzytkownika i haslo bez zmian.

Awatar użytkownika
edwacc
Użytkownik
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 2008, 10:19
Lokalizacja: świętokrzyskie knieje

Post autor: edwacc » 14 paź 2008, 11:17

alaris pisze:Tam gdzie logowali sie do tej pory... Nazwa uzytkownika i haslo bez zmian.
Niestety, ale tak nie jest. Przedtem logowalem sie na ogicom.pl, teraz sie nie da.

Awatar użytkownika
Koppel
Użytkownik
Posty: 500
Rejestracja: 24 lip 2005, 18:05
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Koppel » 14 paź 2008, 12:23

A to strasznie stare dane. Teraz logujemy się przez poczta.avt.pl. Ale z tego co wiem to nazwy kont są inne niż na ogicom'ie. Tutaj najlepiej pytania kierować bezpośrednio do Pana Orłowskiego.

Awatar użytkownika
edwacc
Użytkownik
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 2008, 10:19
Lokalizacja: świętokrzyskie knieje

Post autor: edwacc » 14 paź 2008, 12:39

Koppel pisze:A to strasznie stare dane. Teraz logujemy się przez poczta.avt.pl. Ale z tego co wiem to nazwy kont są inne niż na ogicom'ie. Tutaj najlepiej pytania kierować bezpośrednio do Pana Orłowskiego.
Z tego co udało mi się ustalić na własną rękę umowa z ogicom.pl wygasła w październiku tego roku więc takie stare te dane nie są. Kłopot polega na braku informacji o nowym koncie.
Z tego co widzę jest kłopot ze skontaktowaniem się z Redakcją za pomocą dawnych adresów mail:

Kod: Zaznacz cały

This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

    ***@elportal.pl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 <***@elportal.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (state 14).

Awatar użytkownika
Koppel
Użytkownik
Posty: 500
Rejestracja: 24 lip 2005, 18:05
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Koppel » 14 paź 2008, 13:04

Mail którego dostałem 9 sierpnia 2007:
W związku z przenoszeniem serwisów i obsługi poczty do nowego dostawcy, nastąpi zmiana ustawień kont pocztowych. Czas przełączenia to ok. 24 godziny. Spowoduje to sytuację, że poczta przez pewien czas może przychodzić zarówno na starą lokalizację jak i na nową. Proszę zatem o skonfigurowanie drugiego konta w programie pocztowym.

Będzie również przerwa w działaniu serwisu WWW. W trakcie przełączania DNS strona zostanie zamknięta (tylko w przypadku braku możliwości prostego zablokowania stron typu forum, komentarze itp.).

Ustawienia serwerów pop3/smtp : poczta.avt.pl

Musi być ustawiona autoryzacja poczty wychodzącej.

Dostęp do poczty przez WWW : https://poczta.avt.pl (tam również można sobie zmienić hasło).

Po przeniesieniu bardzo proszę sprawdzić czy wszystkie używane aliasy działają prawidłowo.

Zostaną Państwo poinformowani, kiedy będzie można skasować stare konto.

UWAGA !!! Przez pewien czas wszystkie emaile z AVT będą przychodzić na STARE konto.

Wielkość skrzynek : 150 MB.

*****
Reszta to dane prywatne do logowania.

Tak więc mogę śmiało powiedzieć, że powyżej przedstawione dane są stare.

Awatar użytkownika
edwacc
Użytkownik
Posty: 163
Rejestracja: 14 paź 2008, 10:19
Lokalizacja: świętokrzyskie knieje

Post autor: edwacc » 14 paź 2008, 13:17

Już wszystko działa ok :) Dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
radzio
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 07 gru 2004, 23:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: radzio » 14 paź 2008, 13:46

Czy tylko ja mam problem z certyfikatem serwera?

Kod: Zaznacz cały

Błąd!
Nie można dokończyć bezpiecznej transakcji

Próbujesz odwiedzić adres https://poczta.avt.pl/, który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę.

Bezpieczne połączenie: błąd krytyczny (554)

https://poczta.avt.pl/

Nie można zweryfikować sygnatur tego certyfikatu. Może to wynikać z tego, że wystawca używa niewłaściwej metody podpisywania certyfikatu, jednak może to być również spowodowane próbą modyfikacji lub podrobienia certyfikatu.

mathieiov
Moderator
Posty: 833
Rejestracja: 31 lip 2005, 9:04
Lokalizacja: --

Post autor: mathieiov » 14 paź 2008, 13:49

Nie udało się nawiązać bezpiecznego połączenia
poczta.avt.pl używa nieprawidłowego certyfikatu bezpieczeństwa.
Firefox 3.0.3

Awatar użytkownika
Luminofor
Użytkownik
Posty: 1375
Rejestracja: 27 lis 2007, 17:17
Lokalizacja: Polska

Post autor: Luminofor » 17 paź 2008, 21:15

A mi nie dochodzą powiadomienia na maila na elportalu i forum EP...

Awatar użytkownika
radzio
Użytkownik
Posty: 573
Rejestracja: 07 gru 2004, 23:06
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: radzio » 18 paź 2008, 9:06

Powiadomienia nie dochodzą już od dłuższego czasu :cry:

Awatar użytkownika
Luminofor
Użytkownik
Posty: 1375
Rejestracja: 27 lis 2007, 17:17
Lokalizacja: Polska

Post autor: Luminofor » 24 paź 2008, 23:53

Nadal nie dochodzą powiadomienia na maila...

Admin.

Post autor: Admin. » 25 paź 2008, 11:14

Luminofor pisze:Nadal nie dochodzą powiadomienia na maila...
Witam. Staram się opanować sytuację i już wiem, że jest to wina źle skonfigurowanego serwera, ale dostęp do niego ma główny admin z którym już się skontaktowałem i myślę, że na dniach problem zostanie rozwiązany.
Pozdrawiam.

[ Dodano: 2008-10-25, 12:33 ]
A czy o nowej PW na forum dostajecie powiadomienie?

Wojtek
Moderator
Posty: 2607
Rejestracja: 04 sie 2002, 19:00
Lokalizacja: --
Kontakt:

Post autor: Wojtek » 11 lis 2008, 16:55

Czy działają wam aliasy? u mnie poczta dochodzi tylko jak wyślę na adres kontox@elportal.pl lub kontox@edw.com.pl jak wysyłam na aliasy to nic z tego nic nie dochodzi a ja dostaje komunikat zwrotny :

Kod: Zaznacz cały

Reporting-MTA: dns; kps2.mod5.onet
Arrival-Date: Tue, 11 Nov 2008 16:53:38 +0100
Local-Spool-ID: S67110331AbYKKPxiDOjsF

Original-Recipient: rfc822;wojtek@elportal.pl 
Final-Recipient: RFC822;wojtek@elportal.pl 
Action: failed
Status: 5.1.1 (bad destination mailbox)
Remote-MTA: dns; poczta.elportal.pl (81.219.47.2|25|10.174.16.126|52428)
Last-Attempt-Date: Tue, 11 Nov 2008 16:53:38 +0100
Diagnostic-Code: smtp; 550 (<wojtek@elportal.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table)
Powiadomień z forum nie dostaje mimo ze wpisałem tam inny adres niż "elportalowy" :)

alaris
Użytkownik
Posty: 531
Rejestracja: 21 lut 2006, 14:56
Lokalizacja: Gorzow/Poznan

Post autor: alaris » 11 lis 2008, 22:24

Wojtek pisze:Czy działają wam aliasy?
W moim wypadku dziala i alias i "normalny" adres...

ODPOWIEDZ