Co z kontami mail na elportalu?
Co z kontami mail na elportalu?
Co dalej z kontami mail *@elportal.pl w związku z przeprowadzką na inny serwer? Gdzie współpracownicy EdW mają się teraz logować?
Może ktoś zna odpowiedź, bo Redakcja nie odpowiada na mail w tej sprawie.
Może ktoś zna odpowiedź, bo Redakcja nie odpowiada na mail w tej sprawie.
Z tego co udało mi się ustalić na własną rękę umowa z ogicom.pl wygasła w październiku tego roku więc takie stare te dane nie są. Kłopot polega na braku informacji o nowym koncie.Koppel pisze:A to strasznie stare dane. Teraz logujemy się przez poczta.avt.pl. Ale z tego co wiem to nazwy kont są inne niż na ogicom'ie. Tutaj najlepiej pytania kierować bezpośrednio do Pana Orłowskiego.
Z tego co widzę jest kłopot ze skontaktowaniem się z Redakcją za pomocą dawnych adresów mail:
Kod: Zaznacz cały
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
***@elportal.pl
Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 <***@elportal.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (state 14).
Mail którego dostałem 9 sierpnia 2007:
W związku z przenoszeniem serwisów i obsługi poczty do nowego dostawcy, nastąpi zmiana ustawień kont pocztowych. Czas przełączenia to ok. 24 godziny. Spowoduje to sytuację, że poczta przez pewien czas może przychodzić zarówno na starą lokalizację jak i na nową. Proszę zatem o skonfigurowanie drugiego konta w programie pocztowym.
Będzie również przerwa w działaniu serwisu WWW. W trakcie przełączania DNS strona zostanie zamknięta (tylko w przypadku braku możliwości prostego zablokowania stron typu forum, komentarze itp.).
Ustawienia serwerów pop3/smtp : poczta.avt.pl
Musi być ustawiona autoryzacja poczty wychodzącej.
Dostęp do poczty przez WWW : https://poczta.avt.pl (tam również można sobie zmienić hasło).
Po przeniesieniu bardzo proszę sprawdzić czy wszystkie używane aliasy działają prawidłowo.
Zostaną Państwo poinformowani, kiedy będzie można skasować stare konto.
UWAGA !!! Przez pewien czas wszystkie emaile z AVT będą przychodzić na STARE konto.
Wielkość skrzynek : 150 MB.
*****
Reszta to dane prywatne do logowania.
Tak więc mogę śmiało powiedzieć, że powyżej przedstawione dane są stare.
W związku z przenoszeniem serwisów i obsługi poczty do nowego dostawcy, nastąpi zmiana ustawień kont pocztowych. Czas przełączenia to ok. 24 godziny. Spowoduje to sytuację, że poczta przez pewien czas może przychodzić zarówno na starą lokalizację jak i na nową. Proszę zatem o skonfigurowanie drugiego konta w programie pocztowym.
Będzie również przerwa w działaniu serwisu WWW. W trakcie przełączania DNS strona zostanie zamknięta (tylko w przypadku braku możliwości prostego zablokowania stron typu forum, komentarze itp.).
Ustawienia serwerów pop3/smtp : poczta.avt.pl
Musi być ustawiona autoryzacja poczty wychodzącej.
Dostęp do poczty przez WWW : https://poczta.avt.pl (tam również można sobie zmienić hasło).
Po przeniesieniu bardzo proszę sprawdzić czy wszystkie używane aliasy działają prawidłowo.
Zostaną Państwo poinformowani, kiedy będzie można skasować stare konto.
UWAGA !!! Przez pewien czas wszystkie emaile z AVT będą przychodzić na STARE konto.
Wielkość skrzynek : 150 MB.
*****
Reszta to dane prywatne do logowania.
Tak więc mogę śmiało powiedzieć, że powyżej przedstawione dane są stare.
Czy tylko ja mam problem z certyfikatem serwera?
Kod: Zaznacz cały
Błąd!
Nie można dokończyć bezpiecznej transakcji
Próbujesz odwiedzić adres https://poczta.avt.pl/, który jest w tej chwili niedostępny. Upewnij się, czy adres został wpisany poprawnie, a następnie spróbuj ponownie wczytać stronę.
Bezpieczne połączenie: błąd krytyczny (554)
https://poczta.avt.pl/
Nie można zweryfikować sygnatur tego certyfikatu. Może to wynikać z tego, że wystawca używa niewłaściwej metody podpisywania certyfikatu, jednak może to być również spowodowane próbą modyfikacji lub podrobienia certyfikatu.
Witam. Staram się opanować sytuację i już wiem, że jest to wina źle skonfigurowanego serwera, ale dostęp do niego ma główny admin z którym już się skontaktowałem i myślę, że na dniach problem zostanie rozwiązany.Luminofor pisze:Nadal nie dochodzą powiadomienia na maila...
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2008-10-25, 12:33 ]
A czy o nowej PW na forum dostajecie powiadomienie?
Czy działają wam aliasy? u mnie poczta dochodzi tylko jak wyślę na adres kontox@elportal.pl lub kontox@edw.com.pl jak wysyłam na aliasy to nic z tego nic nie dochodzi a ja dostaje komunikat zwrotny :
Powiadomień z forum nie dostaje mimo ze wpisałem tam inny adres niż "elportalowy" 
Kod: Zaznacz cały
Reporting-MTA: dns; kps2.mod5.onet
Arrival-Date: Tue, 11 Nov 2008 16:53:38 +0100
Local-Spool-ID: S67110331AbYKKPxiDOjsF
Original-Recipient: rfc822;wojtek@elportal.pl
Final-Recipient: RFC822;wojtek@elportal.pl
Action: failed
Status: 5.1.1 (bad destination mailbox)
Remote-MTA: dns; poczta.elportal.pl (81.219.47.2|25|10.174.16.126|52428)
Last-Attempt-Date: Tue, 11 Nov 2008 16:53:38 +0100
Diagnostic-Code: smtp; 550 (<wojtek@elportal.pl>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table)
