MediaMarkt - gwarancja?

Tutaj mozesz poruszać tematy ogólne powiązane z elektroniką, np. dyskusje na temat podzespołów, układów, zasad ich działania. Czyli można pisać o wszystkim czego nie da się przyporządkować do innych działów.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Luminofor
Użytkownik
Posty: 1373
Rejestracja: 27 lis 2007, 17:17
Lokalizacja: Polska

MediaMarkt - gwarancja?

Post autor: Luminofor » 27 lut 2009, 14:06

Witam, kupiłem dzisiaj laptopa z MediaMarkt ale nie ma w środku gwarancji, niech się wypowie ktoś z MediaMarkt albo ktoś kto kupował tam na jakich zasadach tam jest gwarancja? Czy może dopiero jak sprawdzę, czy wszystko działa to mam pojechać tam i oni mi wydrukują i podpiszą gwarancję? Mam tylko taką książeczkę:
"Ograniczona gwarancja i wsparcie techniczne. Umowa licencyjna użytkownika oprogramowania" ale tam nie ma miejsca na żadne pieczątki, podpisy, tylko to jest taka książeczka.
Niech się wypowie ktoś, kto coś kupował w MediaMarkt albo kto tam pracuje.

Awatar użytkownika
Kulpina
Użytkownik
Posty: 2037
Rejestracja: 28 lip 2005, 16:57
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Kulpina » 27 lut 2009, 14:22

Ja jak kupowałem odkurzacz, to miałem się zgłosic po jakims tygodniu zeby podbic gwarancje :mrgreen: To było w media ekspert, ale wtedy chyba dostałem jakiś papier tyle, że nie podbity ;)

po_trzech_widze
-
Posty: 3
Rejestracja: 24 lut 2009, 18:20
Lokalizacja: Taka wioska Łódź

Post autor: po_trzech_widze » 27 lut 2009, 17:51

Gdy kupowałem Aparat miałem rok na odebranie gwarancji w punkcie obsługi klienta za okazaniem faktury ( paragonu jak ktoś kupuje jako osoba prywatna ).

K_o_n_r_a_d
Użytkownik
Posty: 123
Rejestracja: 29 lip 2005, 10:21
Lokalizacja: Lublin

Post autor: K_o_n_r_a_d » 02 mar 2009, 8:40

A nie lepiej po prostu przedzwonić do Media i zapytać ich jak to jest?

W Media kartę gwarancyjną odbierasz w przeciągu trwania gwarancji po okazaniu paragonu/faktury. Ja tylko raz oddawałem sprzęt na gwarancji i po prostu poszedłem tam ze sprzętem i paragonem. A jak wszystko było ok to nie odbierałem gwarancji w ogóle, bo po co.
Z laptopami to bywa często (zawsze?) tak, że jak się popsuje to wysyłasz kurierem do serwisu, dlatego jednak dobrze jest odebrać podbitą kartę gwarancyjną.
A np. do żelazka nie ma potrzeby, tylko zachować paragon.

ODPOWIEDZ