Witam, kupiłem dzisiaj laptopa z MediaMarkt ale nie ma w środku gwarancji, niech się wypowie ktoś z MediaMarkt albo ktoś kto kupował tam na jakich zasadach tam jest gwarancja? Czy może dopiero jak sprawdzę, czy wszystko działa to mam pojechać tam i oni mi wydrukują i podpiszą gwarancję? Mam tylko taką książeczkę:
"Ograniczona gwarancja i wsparcie techniczne. Umowa licencyjna użytkownika oprogramowania" ale tam nie ma miejsca na żadne pieczątki, podpisy, tylko to jest taka książeczka.
Niech się wypowie ktoś, kto coś kupował w MediaMarkt albo kto tam pracuje.
MediaMarkt - gwarancja?
-
- -
- Posty: 3
- Rejestracja: 24 lut 2009, 18:20
- Lokalizacja: Taka wioska Łódź
-
- Użytkownik
- Posty: 123
- Rejestracja: 29 lip 2005, 10:21
- Lokalizacja: Lublin
A nie lepiej po prostu przedzwonić do Media i zapytać ich jak to jest?
W Media kartę gwarancyjną odbierasz w przeciągu trwania gwarancji po okazaniu paragonu/faktury. Ja tylko raz oddawałem sprzęt na gwarancji i po prostu poszedłem tam ze sprzętem i paragonem. A jak wszystko było ok to nie odbierałem gwarancji w ogóle, bo po co.
Z laptopami to bywa często (zawsze?) tak, że jak się popsuje to wysyłasz kurierem do serwisu, dlatego jednak dobrze jest odebrać podbitą kartę gwarancyjną.
A np. do żelazka nie ma potrzeby, tylko zachować paragon.
W Media kartę gwarancyjną odbierasz w przeciągu trwania gwarancji po okazaniu paragonu/faktury. Ja tylko raz oddawałem sprzęt na gwarancji i po prostu poszedłem tam ze sprzętem i paragonem. A jak wszystko było ok to nie odbierałem gwarancji w ogóle, bo po co.
Z laptopami to bywa często (zawsze?) tak, że jak się popsuje to wysyłasz kurierem do serwisu, dlatego jednak dobrze jest odebrać podbitą kartę gwarancyjną.
A np. do żelazka nie ma potrzeby, tylko zachować paragon.