Audi A4 B5 lift 1999r- silnik zablokowany przez immobilizer
Audi A4 B5 lift 1999r- silnik zablokowany przez immobilizer
Witam. Naprawiam samochód Audi A4 B5 z silnikiem 1.6 benzyna gaz. Pierwsza usterka to ciągle pracujące wtryskiwacze 1 i 2go cylindra. Problem rozwiązany poprzez wymianę układu scalonego sterującego wtryskiwaczami. Układ ten pozyskałem ze sterownika silnika 1.6 samochodu Audi A3, lecz miał inne oznaczenia (wcześniej był R7014A, teraz jest R7020). Po zamontowaniu komputera ze zmienionym układem, po przekręceniu kluczyka mruga kontrolka immobilizera, lecz pompka paliwa się załącza i auto odpala na sekundę i gaśnie. Po ponownej próbie rozruchu nie słychać już pompki paliwa. Trzeba cofnąć kluczyk i poczekać ponad 5 sekund i powtórnie przekręcić kluczyk, aby pompka się załączyła. Kontrolka immo mruga cały czas, raz udało mi się odpalić auto i chodziło bardzo dobrze, a kontrolka immo mrugała mimo pracującego silnika. Potem znowu dał się odpalić, a przy kolejnych próbach już nie. W module immo brak błędów, w module silnika 3 błędy: sterownik silnika uszkodzony, sterownik silnika wyłączony, sterownik silnika nie skonfigurowany. Moje pytanie: gdzie szukać problemu?. Czy to immobilizer nawala, czu coś sknociłem przy sterowniku silnika?. Pozdrawiam.
Re: Audi A4 B5 lift 1999r- silnik zablokowany przez immobilizer
Z opisu wynika, że należałoby się przyjrzeć sterownikowi silnika.
A z licznikiem nic robione nie było?
Ten układ scalony, to tylko wzmacniacz/stopień wyjściowy na wtryski czy jakiś mikrokontrolerek?
Pozdrawiam
A z licznikiem nic robione nie było?
Ten układ scalony, to tylko wzmacniacz/stopień wyjściowy na wtryski czy jakiś mikrokontrolerek?
Pozdrawiam